Reklamace a vrácení zboží
Vrácení zboží
Do 14 kalendářních dnů od převzetí zboží je možné podle zákona odstoupit od smlouvy a zboží vrátit. Důvod vrácení není třeba uvádět, ale pokud uvedete, může nám to do budoucna pomoci něco zlepšit.
1) Vyplňte tento FORMULÁŘ PRO VRÁCENÍ ZBOŽÍ, vytiskněte a přidejte k zásilce s vráceným zbožím.
2) Zásilku zašlete na adresu:
Lea Pálová
Sušilova 602/13
602 00 Brno
Telefon: +420 774520683
3) Kontaktujte nás emailem na info@kollea.cz že jste odeslali zásilku.
Pokud bude vrácené zboží v pořádku, nepoužívané, nepoškozené, neprané a v původním obalu, zašleme po jeho převzetí peníze zpět na účet, ze kterého proběhla platba. Náklady na dopravu v tomto případě nehradíme, ale doporučujeme využít nejlevnější možnost Zásilkovnu.
Reklamace
Něco se pokazilo? Napište nám na info@kollea.cz, popište o co jde a přiložte fotografii vady.
V nejbližší možné době se ozveme a dohodneme se na dalším postupu. Na vyřízení reklamace zaslaných produktů máme až 30 dní, ale pokusíme se to vyřešit hned, jak to půjde.